Kasa online – niewysłane dane i co dalej? Leave a comment

Kasy online – jak sama nazwa wskazuje – do poprawnej pracy potrzebują aktywnego połączenia z Internetem. Wówczas, w trakcie pracy będą podejmowały próbę połączenia się z Centralnym Repozytorium Kas (CRK) i przesłania danych wygenerowanych przez użytkownika. W praktyce oznacza to, że w trakcie pracy może wystąpić szereg czynników uniemożliwiających poprawną transmisję danych do CRK i wygenerowanie stosownego komunikatu.

Szereg urządzeń będą wyświetlać odpowiednie indykatory (zazwyczaj w kształcie przekreślonej chmurki), inne będą generowały komunikat. Po ustaniu problemu, który uniemożliwia przesłanie danych kasa sama powinna przesłać zaległe informacje – w żadnym przypadku nie blokuje to możliwości pracy na urządzeniu.  

Jeśli taki wskaźnik zaległych danych nie daje nam żyć, wymuśmy ręcznie przesłanie danych do repozytorium:

POSNET ERGO: Kierownik – > Konfiguracja -> Parametry ogólne -> Połącz z repozytorium

POSNET MOBILE ONLINE: Kierownik – > Konfiguracja -> Parametry ogólne -> Połącz z repozytorium

Fawag Lite Online: Kierownik – > Konfiguracja -> Parametry ogólne -> Połącz z repozytorium

Novitus Nano Online: F+MENU 555 (Serwis – > Repozytorium -> Wymuś przekazanie danych).

W przypadku, gdy powyższe procedury nie zakończą się wysłaniem danych, sprawdźmy dostępność Internetu w naszej sieci, zrestartujmy router, sprawdźmy ustawienia funkcji „Router Wifi” w telefonie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

SHOPPING CART

close